چند نکته برای داشتن خانه لوکس در ایران

چند نکته برای داشتن خانه لوکس در ایران

طراحی داخلی مدرن برای خانه های که اغلب محدودیت فضا دارید بسیار مناسب است و طراحی مجللی در نهایت خواهید داشت. اگر نتیجه نهایی شما ظاهری ساده و براق با فضایی تأثیرگذار است ، باید مراقب هر انتخاب طراحی باشید.

در اینجا چند نکته برای راهنمایی شما در روند ایجاد یک فضای داخلی شیک آورده شده است.

پالت رنگ را ساده انتخاب کنید

برای به حداکثر رساندن احساس زیبایی شناسی مدرن ، مهم است که تا آنجا که می توانید بهم ریختگی بصری را کاهش دهید ، به همین دلیل ساده سازی پالت رنگی یک نقطه شروع آسان است.

یک گزینه لوکس برای پالت رنگ ، رنگ های مینیمالیستی ، سفید ، خاکستری ، سیاه و چوبی است. با استفاده از موادی مانند بتن ، تراورتن یا تخته سنگ ، تمام دیوارها را با سایه ای کاملاً سفید و رنگ سفید و کفهای خاکستری روشن یا خاکستری را انتخاب کنید. برای جزئیات از رنگ مشکی به عنوان رنگ فرعی استفاده کنید و همچنین برای جزئیات بیشتر تزئینی مانند قاب عکس ، مبلمان و وسایل روشنایی. خاکستری نیز در این پالت رنگ برجسته ای ایجاد می کند ، به ویژه به عنوان گزینه رنگی برای مبلمان است.

در مورد چوب در طراحی داخلی خانه لوکس ، تمرکز خود را بر این بگذارید که تمام چوبی را که در طول دکوراسیون استفاده می کنید در یک خانواده رنگی ، لزوماً در یک گونه ، حفظ نمایید. به عنوان مثال ، چوب های رنگ روشن بسیار خوب به نظر می رسد که با یک پالت سفید ، خاکستری و سیاه مخلوط شده باشد ، و شما می توانید با انتخاب موارد ساخته شده از بلوط سفید و حتی تخته سه لا توس بالتیک ، آن را ترکیب کنید. چوب همچنین به افزودن گرما به دکوراسیون مدرن و لوکس کمک می کند و از خیلی تیز و سرد به نظر نمی رسد.

اگر رنگ بیشتر مورد علاقه شماست ، از افزودن این پالت به رنگ خود در طراحی خانه لوکس خود نترسید. نکته اصلی استفاده کم از آن برای به حداکثر رساندن تأثیر آن است. با یک صندلی با رنگ پررنگ ، یک فرش رنگارنگ یا حتی یک دیوار لهجه رنگ شده ، یک رنگ تیز اضافه کنید. به جای اجبار زیاد رنگ در یک اتاق ، به هر دو اتاق به یک یا دو پاشش پررنگ بچسبید.

عناصر و اِلمان های مناسب آپارتمان لوکس

برای بسیاری از مردم ، دکوراسیون داخلی مانند قاب های نقاشی ، هنر اصلی است و یک روش ویژه برای شکل دادن شخصیت “خانه شما” است. با این حال ، اگر به دنبال ظاهری لوکس و مدرن در خانه خود هستید ، باید از این وسایل با کمترین محدودیت استفاده شود تا جلوی بهم ریختگی و شلوغی شما گرفته نشود. یکی از شاخصه های اصلی طراحی خانه لوکس توجه با جزئیات است.

برای داشتن خانه لوکس در عین حال آرام و مدرن ، از داشتن بیش از حد بیش از هر نوع شی جدا خودداری کنید. هدف این است که فضای متعادل حفظ شود ، بنابراین از دیوار گالری عکس های خانوادگی قاب گرفته برای چند عکس انتخابی که به طور استراتژیک در اتاق قرار گرفته اند ، رد شوید و به جای آن از یک قطعه هنری به عنوان یک نقطه شاخص استفاده کنید. از گیاهان برای شاداب کردن فضای خود استفاده کنید ، در عین حال به نرخی بودن هر پالت مدرن و تمیز لطافت می بخشد. یک دسته از گلهای رز تازه را در هر اتاق قرار دهید و چند گیاه داخل منزل ، مانند درخت پول یا فیکوس برگ برگ ، را به اتاق بزرگ و سرسرای خود اضافه کنید تا فضا را با هوای تازه و زندگی جدید تزریق کند.

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی ، روی طراحی داخلی خانه خود سرمایه گذاری کنید تا در نهایت آپارتمان و خانه ای باب میل خود و خانواده خودتان داشته باشید . با استفاده از کابینت سفارشی بجای مبلمان یک اندازه ، می توانید حجم فضای اتاق را کم کنید تا فضای هوا بیشتر هوای شما را گرفته و شلوغتر شود.

اگر بیش از یک اتاق را بازسازی می کنید ، به جای مبلمان ، کابینت داخلی تعبیه کنید تا ظاهر سازگار تری در خانه شما ایجاد کند. داشتن چندین قطعه ساخته شده از یک نوع چوب نیز می تواند یک گزینه اقتصادی باشد ، زیرا صنعتگر می تواند ضایعات را به حداقل برساند و استفاده از مواد را به حداکثر برساند.