پرایمر قیری

پرایمر قیری

پرایمر قیری همانطور که از نامش برمی آید بر پایه قیر درست شده که نوعی درزگیر خاص جهت استفاده بر روی سطوح بتنی برای پر کردن مناسب شیارها و درزهایی می باشد که بر روی بتن ایجاد شده است ، ما با استفاده از پرایمر پایه قیری می توانیم از نفوذ آب به داخل تمامی درزها و شیاف ها جلوگیری کنید.

کاربرد پرایمر قیری

کاربرد این پرایمر بسیار مناسب برای سطوح سازه های مدفون و نیمه مدفون استفاده زیادی می شود زیرا باید پوشش بسیار مناسبی را برای این نوع سازه ها بوجود بیاوریم.

مشخصات فنی پرایمر قیری

پرایمر قیری آبی مایع غلیظ سیاه – قهوه ای رنگ می باشد . وزن مخصوص پرایمر قیری آبی در حالت خمیری 1150 کیلوگرم در متر مکعب می باشد . مقاومت حرارتی پرایمر قیری آبی 100 درجه سانتیگراد است . انعطاف پذیری پرایمر قیری آبی تا 5- درجه سانتیگراد است . مقاومت پرایمر قیری آبی در برابر حلال های روغنی و نفتی ضعیف است . زمان خشک شدن پرایمر پایه قیری آبی حدود 24 ساعت در 25 درجه سانتیگراد می باشد. پرایمر قیری آبی اشتعال پذیر نیست.

پرایمر پایه قیری

طریقه استفاده پرایمر قیری

حداقل دو پوشش بوسیله برس ، غلطک کوچک و یا اسپرس و بایستی بین پوشش اول و دوم 24 ساعت گذشته باشد. در ضمن چنانچه با اسپری اجرا شود باید پوشش آول به میزان 0.5 با حلال رقیق شود. برای سطوح بتنی بین ۰٫۲ تا ۰٫۵  گرم بر سانتی متر مربع برای دو مرحله اجرا و برای سطوح فلزی بین ۰٫۱ تا ۰٫۳ گرم بر سانتی متر مربع برای دو یا سه مرحله اجرا.

 تذکر مهم

در محل سرپوشیده استفاد نکنید و مطمئن شوید در محل مورد نظر تهویه وجود داشته باشد. در هوای سرد پرایمر P-200 تمایل به سفت شدن دارد. در چنین شرایطی پیشنهاد می شود در جایی قرار گیرد که حرارت کافی وجود داشته و از حرارت دادن مستقیم اجتناب شود.

خرید پرایمر قیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید پرایمر قیری می توانید با کارشناسان  مجرب ما در تیم بتن ایران تماس حاصل فرمایید.