مزیت های نصب سرامیک

رایج ترین و مناسب ترین کفپوش که برای تمام بخش های یک ساختمان کفپوش سرامیکی است . کفپوش سرامیکی قابلیت نصب در آشپزخانه، حمام ها، سالن های پذیرایی، راهروها و غیره است ، که علاوه بر زیبایی و تنوع ظاهری فراوان از کارایی و استحکام بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه به ویژگی های مختلف کفپوش های سرامیکی اشاره می کنیم.

کفپوش ها انواع مختلف و متنوعی دارند که هرکدام با توجه به مزایا، معایب، شرایط و البته سلیقه در مکان های مختلف نصب می شوند. گروهی از کفپوش های رایج عبارتند از : کفپوش بتنی ، پارکت چوبی، موزائیک، کفپوش پی وی سی، کفپوش لمینت، کف کاذب آلومینیوم که در این بین کفپوش سرامیکی با مزیت های ویژه و خاص خود استقبال و فراگیری بیشتری نسبت به بقیه کفپوش ها دارد.

مزایای کف پوش سرامیکی

یکی از ویژگی های کفپوش سرامیکی مقاومت خیلی خوب در مقابل آب است. بسته به نوع ملاتی که برای نصب سرامیک استفاده می کنیم می توانیم آن را با خیال راحت ، بدون نگرانی و بدون نیاز به نگهداری در مکان های خیس یا مرطوب استفاده کنیم. مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی و حمام که در آن لایه رویی سرامیک که نما و زیبایی هم دارد

برای محافظت و لایه زیرین برای کنترل نفوذ رطوبت و آب استفاده می شود، در مکانهایی که موانعی مثل سرامیک برای جلوگیری از رطوبت استفاده نمی شود ، شاهد رشد کپک و قارچ خواهیم بود ، پس بنابراین یکی دیگر از ویژگی های نصب کفپوش های سرامیکی ایجاد محیطی پاکیزه و فضایی بهداشتی است. مزیت دیگر کفپوش سرامیکی مقاومت در مقابل ضربه و شکستگی است، اگر این کفپوش ها با ملات مناسب و درست نصب شوند تا مدتها استحکام خود را حفظ می کنند و آسیب ناپذیر باقی می مانند ولی اگر به هر دلیل هر کدام از سرامیک ها آسیب دید ،

می توانیم آن را به آسانی با یک سرامیک سالم جایگزاری کنیم. از دیگر مزایای کفپوش های سرامیکی نگهداری خیلی آسان است ، اگه آلوده شوند یا خاک بگیرند به راحتی با مواد شوینده تمیز می شوند، بنابر این یکی دیگر از مزیت های کفپوش سرامیکی را می توان مقاومت در برابر مواد شیمیایی عنوان کرد. امروز کفپوش های سرامیکی از تنوع ظاهری بسیار فراوانی برخوردار هستند و تولید کنندگان با تجهیزات بروز در این زمینه رقابت فراوانی دارند و با تولید سرامیک هایی حتی به ظاهر چوب می توانند زیبایی های متنوعی به ظاهر ساختمان بدهند.

سرامیک طرح پارکت

همانطور که گفته شد ، سرامیک انواع مختلفی داد. نمونه ای از انواع سرامیک ها که می توان در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد، سرامیک طرح پارکت می باشد. علاوه بر زیبایی، از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید سرامیک باید به یاد داشته باشید، کیفیت و دوام آن ها می باشد. سرامیک طرح پارکت از جمله سرامیک هایی است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این گونه سرامیک ها شباهت زیادی به چوب داشته و از این رو گزینه ای مناسب برای طرفداران و دوستداران چوب می باشد.

از جمله مزیت های استفاده از سرامیک طرح پارکت به جای کفپوش چوبی، قیمت و هزینه نگهداری پایین تر آن نسبت به کفپوش چوبی می باشد. سرامیک طرح پارکت در انواع رنگ و طرح وجود دارد و می توان با توجه به سلیقه شخصی نمونه ای مناسب از آن ها را انتخاب کرد. برای مثال سرامیک طرح پارکت در رنگ های روشن،برای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، انتخاب مناسبی می باشد. نمونه ای از پرطرفدارترین برندهای این مدل سرامیک، سرامیک طرح پارکت تبریز می باشد.

برای نصب کفپوش سرامیکی چسب ها و ملات های مختلفی در کران کاو بتن ایران عرضه می گردد که بهترین آن چسب خمیری بتن است ولی جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با بخش فنی و برای خرید می توانید با واحد فروش کران کاو بتن ایران تماس بفرمایید.